Flickr - uppföljaren.

Leroy Smart

Tills jag orkar ta tag i mitt PHP-projekt (som är näst intill komplett men strular på lite småfronter jag inte riktigt har suget att ta tag i) så tänkte jag att jag lika gärna kunde registrera en ny flickrsida och ladda upp lite fler bilder. Som vanligt blir det lite albumomslag med korta (eller ibland längre) kommentarer. Förhoppningsvis uppskattas sidan. Ska försöka scanna album där och singeletiketter recenserar jag på bloggen istället. Blir roligare så.

Här kan ni hitta bilderna. Lämna gärna en kommentar!
http://www.flickr.com/photos/skengbubbler

Blir 25 på söndag. Känns konstigt. Men visst ... jag måste väl närma mig mitt sista andetag jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0