Tillbaka!

War & Crime

Kom hem igår och redan har man börjat jonglera studier och musikälskandet. Pluggar lite elektronik och scannar lite skivomslag samtidigt som jag lyssnar på lite skivor som legat hemma och väntat på mig under sommaren. Slängde upp lite nya scanningar (både nya och gamla skivor i samlingen) på Flickr. Go deh!
http://www.flickr.com/photos/skengbubbler/

Ska även försöka styra upp tidningen Cool Profile så snart jag kan. Hur blir vanligt rött papper om man sprejar på det? Blir det buckligt och fult eller kan sprayfärgen lägga sig som en lack på? Skulle vara snyggt med svart tryck på ett rött omslag men logotypen från en vitsprejad stencil.

Aningen kort och intetsägande inlägg ... men jag har stuff to do, my man. Packa upp, städa och komma igång med allt annat också.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hey Joakim. Welcome home, good to see the blog and flickr getting updated. Congrats on the Early B/Malibu and the Roy Rankin/Raymond Naptali LPs. Both of those have been very high on my wanted list for a long time. I can't get enough of Malibu's singing at the moment.

2009-08-24 @ 10:31:32
Postat av: Skeng Bubbler

Oi Magnus,



Thanks man. Yeah, I'm very glad for both LP's. They've been my holy grail LP's for years now.



What I find odd though is that I feel that Malibu never really reached the same level again as he did on that LP.

2009-08-24 @ 11:31:51
URL: http://newromantic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0