Wha' kinda ah work unnu do?

Rappa Robert & Tippa Lee

Jag gillar inte bloggar som bara är youtube-klipp så därför går jag lite med huvudet nere och snorren vid fotknölarna för att jag postar inte bara ett men två filmklipp på en och samma dag. Det finns dock inget jag kan göra när min goda Martin (outta Shamrock HiFi) länkar mig den här musikvideon. Hela min vecka är härmed gjord! WICKED! Allt från deras dansande till klippen i Skateland. Dessutom är ju låten på en av de fetaste digirytmerna som gjorts och husguden Rappa Robert är pon' top ihop med sin korte och knubbige parring p Tippa Lee (ser ut som Jens och mig men svarta).



Det är ju för övrigt samma rytm som Carl Meeks - Wey Dem Fah (Redman 12"). Även den en otrolig låt.

Carl Meeks

Kommentarer
Postat av: Jonas B

sjukt fet rytm. Låter engelskt på nåt sätt.

2009-09-15 @ 00:53:13
Postat av: Lars (aka Rhygin)

Underbar video.

2009-09-15 @ 07:24:11
URL: http://vegablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0