Woofah #4

Woofah #4

Fick hem senaste numret av Woofah idag och är mer imponerad än någonsin. Från ett litet hemmabygge känns magasinet mer och mer som en professionell produkt. Fortfarande ingen reklam, men smockfull av intressanta artiklar på de 92 sidorna! Hur imponerande som helst.

Överraskande och klart glädjande var ju recensionen av min och Rays bok The Small Axe Reggae Album Guide: Deejays. En väldigt positiv recension skriven av tidningens grundare, John Eden, med vissa anmärkningar på mindre detaljer. Tack för den, Woofah/John!

I övrigt innehåller tidningen artiklar av varierande kvalitet och genrer (något jag misstänker är en beroenderelation av ytterst subjektiva åsikter). Artikeln om dubplate-cuttar-husen är fantastisk medan artikeln om reggae och science fiction faller helt på sin torra akademiska ton! Vilket är otroligt synd då den hade kunnat bli oerhört intressant.

Har inte hunnit läsa hela numret än ... kommer bli min kvällslektyr.

Men stöd för guds skull världens coolaste tidning om reggae/dubstep/grime! Ta din likkle 'ting och gå över till hemsida och beställ ett nummer;
http://www.woofahmag.com

...också kul är det att läsa den positiva recensionen av Fast Forward Sounds singlar. Med rätta sätter de dessutom Fevers låt som det främsta alstret av dem.

Kommentarer
Postat av: snarkus

grymt! beställde mitt ex nu.

2010-03-09 @ 02:58:53
URL: http://blog.sparkus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0