Lite till Flickr!

Det har visat sig att min trofaste vän, scannern, har gått och dött. Om jag inte får den att funka igen så kommer det nog dröja tills fler scanningar kommer. Vilket är oerhört surt då jag inte heller kan scanna tolvor/singlar för att skriva om på bloggen. Har förvisso massvis med gamla scanningar av 12"/7" som jag inte skrivit om än ... men det är alltid roligare att skriva om nya grejer. Nåväl.
 
Två nya flickr-scans av två otroligt bra digitala roots-album. Jag vet inte vilken av dem jag tycker är bäst men vet att jag inte skulle kunna acceptera min skivsamling utan någon av dem.
 
jamaielshabaka_landoftherisingsun rootslepkie&potchiemarshall_lastillusion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0