Long time me nuh rub yuh ina dance...

Eskilstuna

Har varit otroligt lite uppdateringar på sistone. Mycket på grund av att jag haft fullt upp i studierna. Ikväll åker jag i alla fall till Eskilstuna med Reggaeology + Leafy och uppträder på en klubb där vid Tung Gung. Var ett tag sen jag chattade men det ska onekligen bli kul.

På söndag sänder vid nästa show och förhoppningsvis kommer vi ha en schysst gäst som kommer spela lite av sina favoriter. Dock är allt så osäkert för tillfället att jag inte vågar gå ut med namn.

Bloggen kommer få något trevligt inlägg snart ... det lovar jag. Tills vidare kan ni lyssna lite på Prince Jazzbos digitala produktioner. Det gör i alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: Hanna Navier

Hej! Jag är journalist och skulle vilja komma i kontakt med er, angående vad ni tycker om medierapporteringen kring reggae. Kontakta mig gärna via mejl! Mvh, Hanna

2009-10-26 @ 14:43:27
URL: http://www.second-opinion.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0