Logotyp för fanzinet

Bim!

Cool Profile

Gjorde en snabbkopia av Colourmans logotyp för hans debutalbum. Den har ju (ihop med andra låtar) inspirerat till namnet på fanzinet jag tänker dra igång med efter sommaren - Cool Profile. Är lite tveksam på om jag ska använda den dock. Jag gillar att den är lite amatörmässigt blixtig ... men samtidigt tycker jag att man kanske borde göra något amatörmässigt blixtigt själv.

Var och köpte sladdar så jag kan spela in mina telefonsamtal i alla fall. Jag har en ganska klar idé om vilka personer jag vill intervjua till de fyra första numrena. Upplägget kommer vara två intervjuer per nummer och sedan någon tillhörande recension eller kul småartikel till varje intervju.

Idag är sista dagen i Stockholm för mig den här sommaren. Så jag misstänker att bloggen kommer vara väldigt lugn de närmaste två månaderna och lite till (såvida vi inte kommer ha internet i Oslo). Känns vemodigt.

Suffer not little children! I-man, popa bubbler, nuh gwan lef yuh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0