Paket!

King Culture

Fick två små paket idag med lite godsaker i sig. En med några singlar bland annat Tony Tuffs »Water Pumpee« och andra rub-a-dub-klassiker. Ni får antagligen höra dem på radion snart.

I andra paketet, som var från King Culture, låg det ett par CD-R och DVD-R med bland annat jinglar till radion, en nyinspelad låt vid namn »Crisis« av Daniel Tuckah producerad av KCulture. Den är över rytmen till Horace Andy's »Guiding Star« men mer specifikt cutten som KCulture spelade in ihop med Jah Lover 1978 - hans första produktion.

Gillar KCultures paket ... han har så klockren handstil och lämnar små kommentarer överrallt! Måste ta hur lång tid som helst att skriva färdigt ett paket för honom.

DVDn är någon dokumentär vid namn Roots Anthology. Har inte hunnit kolla på den än men tänker snurra den imorgon. Mer info om den när jag sett den som sagt.

Så här såg en av jingelskivorna ut. Skrattar bara jag ser kommentarerna. Lovely!

Jingel-CD

Kommentarer
Postat av: Lars (aka Rhygin)

Hem till mig kommer det mest räkningar och reklam. Din brevbärare verkar mycket bättre.



Jag håller med: klockren handstil.

2009-09-29 @ 08:22:03
URL: http://vegablogg.blogspot.com/
Postat av: Skeng Bubbler

Min brevbärare är supermystisk. Jag kan nog helt seriöst säga att jag inte sett honom/henne en endaste gång på de fyra åren jag har bott här.

2009-09-29 @ 14:18:12
URL: http://newromantic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0