Lite digimördare + ett rootsmonster.

För ett tag sen så köpte jag lite fantastiska skivor av Digi Killer Records för mig och lite vänner. Jag har fortfarande ett par över så om någon är intresserad så får ni gärna skicka iväg ett mail till mig (kalcidis _snabel-a_ hotmail _punkt_ com). Av vad jag har förstått så har samtliga sålt slut och börjar redan pusha mycket dunza på eBay. Det är dock inget jag tänker strula med. Jag tar bara det som det kostade mig att få hit dom. Bra musik ska vara tillgänglig till fattig som rik. Har dock oerhört få exemplar av samtliga skivor (1-3 ex av varje) så det är first come first served som gäller.

ENDAST NITTY GRITTY + WHITE MICE 12" KVAR NU!

Nitty Gritty / White Mice
Nitty Gritty - One Auntie Lulu / White Mice - No Competition
Crat 12", 2009 (#DKR-001)
75 kr

Pad Anthony
Pad Anthony - Rock On / Pad Anthony - We Rule Things
Crat 12", 2009 (#DKR-002)
75 kr


McKay
Freddie McKay - Take My Hand Oh Jah / Naggo Morris - You Want To Get I Out
Yah Congo 12", 2009 (#DKR-003)
90 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0