En sista rensning av Flickr-omslag

Äntligen! Det här var de sista fyra scanningar jag hade liggandes som man aldrig riktigt orkade ta tag i. Jag har en ganska kontraproduktiv vana att scanna skivor som en galning och sen inte orka ta tag i dem. När jag bara scannar en skiva och direkt skriver recension om den så går det alltid mycket lättare än när jag har scannat en bunt och sen väntar på att beta av dem. Det är samma saker med alla tolvor. Har säkert fyrtio etiketter scannade som väntar på att recenseras och så känns det dumt att man istället recenserar andra grejer som då får förtur. Det är mer eller mindre därför jag knappt recenserar tolvor på senaste tiden. Känns bara så sjukt tråkigt att slänga upp en av de skivorna man kanske scannade för något år sedan. Nåväl. Mitt nästa projekt är att ta tag i dem också.

... ja. Långt och ointressant (ungefär som Jah Pockets, det ska vara kort och koncist som Joakim Romantic!). Men så är det. Nedan har ni i alla fall ett par ruskigt bra skivor. Eller. Tre helt otroliga plattor och en väldigt bra (Welton). Rätt ska ju vara rätt och den ska inte få snålskjuts på de andra skivorna bara för att jag laddade upp dem samtidigt.

michaelprophet_righteousaretheconqueror weltonirie_newstyle
badoo_guesswhothegeneral juniorkeating_weekendlover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0