Tillbaka i full effekt!

Sådär tre till fyra månader senare är Joakim Romantic tillbaka i Sverige och därmed börjar även bloggens hjärta att pulsera. Vi skulle dela soundtapet från sessionen i maj men tyvärr placerade vi diktafonen precis i DJ-båset så att vi fick med i princip varenda lilla diskussion bland folket som var där. Det lät bedrövligt. Nedan är en av ytterst få delar som är nästan helt befriat från båssnattrandet. Det är även mig i deejayfason. Slam bam. Ding dong!

New Romantic HiFi at Solna HQ, 280511
When yuh dance in your corner under a champion bubbler/
Every damn corner dem have a champion bubbler/
When loving Popa Ranking weh dem come fah?/
Cah how we lick them lyric in a styleya!/

Jag är nog lite av en vardagens dervish.

Kommentarer
Postat av: Martin Blomqvist

Good to see you back on the wire!!!!!! Ser fram emot intressant läsning..... Blir det nån mer sound session snart?



Bless



Martin

Just det, jag har en platta att hämta hos dig.....;-)

2011-09-04 @ 16:36:15
Postat av: Joakim Romantic

Yo, Martin! Tack. Var ett ganska långt uppehåll där men då jag inte har stadig tillgång till Internet i Norge så fick det bli så.



Yes! Har inte glömt tolvan. Ska bara försöka leta upp den nu. Hela samlingen är kaos just nu. Du är välkommen hit på en kopp te någon dag så kan vi kirra skivan till dig också.



Vi ska självklart försöka komma igång på riktigt med soundet nu när jag är tillbaka. Förra terminen var mer ett mjukstart. Vi väntar förvisso fortfarande på vår pre. Men den skulle vara färdig nu i dagarna förhoppningsvis.

2011-09-04 @ 21:47:46
URL: http://newromantic.blogg.se/
Postat av: Kunta

Skönt att se lite aktivitet här igen! Ser fram emot lite Bubbly Spankin' & New Romantic in session!

Fridens.

2011-09-05 @ 21:17:01
Postat av: Ranking Alex

Väldigt trevligt session! Nuff good vibes! Ska försöka ta mig upp till Stockholm vid nästa.

2011-09-09 @ 13:16:01
Postat av: Trevor Shanti

YES, det var en FET Jacqueline Session på slutet av kvällen! BIg Up

2011-09-15 @ 17:08:29
URL: http://www.revolutionsound.podomatic.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0