Spellista 12/2-2012

West Molites

Söndagens show blev ganska dubbig, trubbig och inte så pjåkig. Stilen hölls väldigt låg och pulserande. En väldigt kul show. Har jag förresten berättat om Musical Youth-showen jag funderar på att sätta ihop? De är helt seriöst svingrymma. En del ruskigt hårda låtar i deras repertoar. Sändningens låt var i mitt tycke antingen West Molites eller Noel Ellis. Hade Noel bara haft en dub så hade den utan tvekan varit mitt val.

1. Jackie Mittoo et al - After Christmas (Studio One/Soul Jazz LP)
2. Michael Palmer - Rip Off (Dynamite 7")
3. Sheyla Hilton - Love Don't Live Here Anymore (Carri Blu 12")
4. Carroll Thompson - Honest I Do (Carrousel 12")
5. Deby Robertson - Sweeta Jamaica (Virgo Stomach 12")
6. George Niah - Sweeta Jamaica (Virgo Stomach 12")
7. Ijahman - Moulding Version (Jahmani 7")
8. Viceroys - Heart Made of Stone (Taxi 12")
9. Al Wayne & Moodie - Money Money (Port Music 12")
10. West Molites - I See A Sign (Big Dread 7")
11. Noel Ellis - Dreadlocks Time (V.I.P. 12")
12. Mr. Sparling - Fantastic (Roots Rockers 12")

Ladda ner sändningen här:
http://www.mediafire.com/?ptuyckcv3udinsp

Kommentarer
Postat av: skinny digital

Respekt för alltid bra shower! undrar om ni hittade min lilla bigup till er som jag ritade in här..



http://higherlevelsound.wordpress.com/2012/02/07/download-million-vibes-sound-dubplates-mix-vol-1/#



anyway kul lyssning som fan!

2012-02-16 @ 23:15:30
URL: http://aphexsound.tumblr.com
Postat av: danne shabba

yo! Musical Youth special låter för mig makalöst spännande! underskattad grupp.

2012-03-13 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0