Kapten Röd...

Ram jam slam bam på P3! Vilken otroligt fantastisk och förtjänad vinst för en otroligt fantastisk insats av en av artisterna som gör sin beskärda del för svenska reggaescenen. Jalla in på Aftonbladets intervju med Kapten Röd (skriven av Johan Apel Röstlund som är aktiv i bland annat Radical Rhythm Revue) och avrunda den absolut inte med att läsa kommentarerna. Kommentarsfältsfolket är beundransvärda endast i sin outröttlighet på hur de finner energi och vägar att ständigt påpeka den så kallade »mångkulturens problematik«.

Jag undrar om det är polariseringen från 2012 jag kommer minnas? Året då reggaeartister vinner stort på P3 samtidigt som jag känner mig än mindre önskad i mitt hemland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0