Spellista 25/3-2012

Ricky Tuffy - Fish Hunter (Lone Star Disco)

Sound system-style på etern. Tung meditativ roots och rub-a-dub. Den där Joe White går inte av för hackor. Ethiopian Iration Blood Relatives & Idren är egentligen Jr. Dan och Augustus Pablo. Om tre veckor spelar vi med Earth Vibration och då blir det högre höjders rootsman vibes. Artical chants.

Hail up the dread who jus a lick of bwai head with style. That man is ranking with no apology to anyone.

1. Ethiopian Iration Blood Relatives & Idren - This Foundation (Greensleeves Dub Masters 12")
2. Joe White - Pack Up Your Troubles (Splendour Heights 12")
3. Stallion - Stallion (Sunsplash Records 12")
4. Vivian Jones - What You Gonna Do? (Virgo Stomach 7")
5. Carlton Jackson - Funny No Money (Ital International Records 12")
6. Barrington Levy - One Foot Jo-Jo (Jah Life 12")
7. Congo - Jah Is The Sweetest (Rasta Movement 12")
8. Ricky Tuffy - Fish Hunter (Lone Star Disco 12")
9. Junior Delgado - Play Days (Gan Jam 12")

Romantic Radio 2012-03-25 by Romantic Hifi on Mixcloud


Kommentarer
Postat av: Alexander

Det går inte ladda ner programmen till tråkiga arbetsdagar längre?

2012-03-26 @ 17:56:29
Postat av: Jocke Skeng

Jag tänkte sluta ladda upp den för nedladdning eftersom jag tänkte att streamandet skulle kunna ersätta. Men om det funkar bättre med nedladdning för dig (och eventuellt andra) så kan jag alltid ladda upp den. Fixar det när jag är i radion nästa gång då och kan ta med mig filen hem.

2012-03-27 @ 14:07:18
URL: http://newromantic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0