Romantic MHz (*2009 - †2012)

radioflyer 2012

På söndag sänder vi den sista radioshowen med Romantic Possee. Stationen förlorar sin studio och kommer därmed att stängas ned. Då det av andra anledningar är stängt i studion på lördag så bjuder vi in Garabedian att dela vår sista show icke-slickandes chalice och kokandes ital stew ihop.

Det känns lite vemodigt då jag hade flera shower löst planerade för framtida sändningar. Dessa shower blir tyvärr inte längre av (såvida vi inte börjar podcasta).

  • Morris Duncan och Roots Rockers-stallet
  • Lovers rocken i molltyngd
  • Den fantastiske Badoo (även känd som Horace Grossett/Grassic)
  • De underskattade Musical Youth 7" och 12"
  • Twinkle Brothers-special pt. 2 (som utannonserades men aldrig kom)
  • Twelve Tribes of Israel inom reggae
  • Dr. Alimantado & Keyman Records

... och några till halvfärdiga teman och artistspecialer.

Tre år deh 'bout. Den enda ångern är att radion aldrig lyckades överleva borgerliga regeringen. Vi lyckades i alla fall transcendera SD-Sverige -12 med Brixton -80. Crucially crucial.


Kommentarer
Postat av: Original Bin Gorgon

Lyssna här: http://soundcloud.com/garabediansound/new-romantic-radio-in-unity

2012-06-03 @ 23:38:55
URL: http://spock4president.gov.us
Postat av: Martin Blomqvist

Attans synd...... Bra jobbat med showen.... alltid tunga selections och underhållande snack..... Ser fram emot eventuell fortsättning i höst!!!!

Ribbit bong skeng!!!!



M

2012-06-05 @ 19:52:03
Postat av: trevor shanti

riktigt tråkigt, har alltid varit nice att lyssna på era shows!

bra selection och education!

hoppas ni hittar andra forum för framtiden!!

webbradio!



peace

2012-06-23 @ 23:22:23
URL: http://revolutionsound.podomatic,com
Postat av: Max

Det var länge sedan bloggen uppdaterades, har ni tagit sommarlov?



Mycket tråkigt med radion, den var något att se fram emot så länge den fanns. Jag har andra bekanta som också drabbats av Blubby-politiken.

2012-07-13 @ 22:01:33
Postat av: Joakim Romantic

Yes, Max. Man skulle kunna tro det men jag gillar att vara ärlig. Sanningen är den att jag helt enkelt inte haft lust eller sug att hålla på med reggae senaste tiden. Har tänkt ta tag i det här någon gång snart dock. Health, strength och power typ.

2012-07-17 @ 00:14:05
URL: http://newromantic.blogg.se/
Postat av: Max

Jag förstår. Jag är sjukt impad av att du pallar hålla igång som du gör. Kul förresten att höra dig och min gamla granne Arig i radion.

2012-07-19 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0