Spellista 02/03-2014

 
Feeeett! Varför? Därför! REGGAE!!!

1. Diggory Kenrick - Faya (Strike Force 7")
2. Patrick Alley - Come See Yah (Persist Records 7")
3. Robert Dallas - Tradition Man (Jamtone 7")
4. Wailing Souls - Shark Attack (Chaos 7")
5. Upsetter Revue - Play On Mr. Music (Rock-A-Shacka 10")
6. Dennis Brown - Ain't That Loving You (Laser 7")
7. Papa Kojak & Mother Liza - Ain't That Loving You Pt. II (Laser 7")
8. Heptones - Whip Them Babylon (Sussex 7")
9 .Danny Hensworth - Mr. Money Man (Upsetter 7")
10. Watty Burnett - Open The Gates (Orchid 12")
11. Lee Perry - Lion A De Winner (Orchid 12")
12. Bob Marley - Natural Mystic (Daddy Kool 12")
13. Bob Marley - Exodus (Island 7")

 
 
 
 

Romantic Possee Radio 2014-03-02 by Romantic Hifi on Mixcloud

 

Kommentarer
Postat av: Dan

Tjabba! Älskar den här bloggen och dess koncept! Det enda jag saknar är att kunna köra de grejer som kommer ut i till exempel android appen "podkicker". Eller går det att ordna på något vis?


Svar: Tjena Dan,
Vad kul att höra. Jag måste erkänna att jag inte håller någon koll på Podkicker. Det går inte att koppla det till Mixcloud där vi har alla musikfiler? Ska kolla upp det närmare när jag har tid.
newromantic.blogg.se

2014-04-01 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0