Reggae George!



Jag var nyss på telefon med Reggae George. Reggae George! Fredag den trettondes egenskaper är löjeväckande chimära. Cool Profile #2 kommer innehålla två fantastiska artister förhoppningsvis. Ni kan ju gissa vem den förste är.

Sen talade jag med Ray som berättade otroligt goda nyheter om en bok som vi antagligen kommer släppa. En författare jag beundrar om ett ämne som är otroligt intressant. Kan tyvärr inte vara mer specifik än så här i nuläget. När saker är mer definitiva så kommer jag även berätta mer.

Jag är HELT exalterad just nu. Har ni hört »Fig Root« med gamle George? Här är den i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Erik

Sweet! Kul att du fick en intervju med en sådan legend. Ser fram emot att läsa artikeln när den är klar.

2010-08-16 @ 13:31:28
URL: http://www.reggaemani.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0