Två superfeta 12" från Digikiller!



Digikiller skickade mail igår och berätter att han följer upp de redan klassiska återsläppen med vad som kan bli höjdpunkterna från 2010! Två stycken tolvor med fem vokal/deejay-tolkningar av Mikey Jarretts hårda cut av Dub Organizer/Joe Frazier. Den enda jag personligen hört tidigare är Scions »Settle Them A Settle« (även släppt som »Them Must Be Popsicle« - youtuba den så hittar ni min uppladdning av vokallåten utan dub).

De två tolvorna;
DKR-007
Scion Success - Settle Them a Settle / Dub
Madoo - Lose Respect / Dub (PREVIOUSLY UNRELEASED!)

DKR-008
Kevin 'Skie' Warrington - It a Road Block / Road Block Dub
Mikey Jarrett - Vicey Verse / Satta George - Watch The Woman Them a Fight Fe Man

Finns det intresse att jag gör en mängsbeställning av Rob på ungefär 7 exemplar av varje tolva? Isf kostar skivorna ungefär $6 + frakten delat på 15. Billigare än så tror jag inte man kommer kunna hitta den. Kontakta mig genom mail kalcidis _ vid _ hotmail _ punkt _ com så ordnar jag en beställning om intresset är tillräckligt stort.

Själv undrar jag bara hur jäkla fantastisk Maddo's tolkning lär vara. Hans tidigare alster på samma rytm är ju den episka »King In The Ring« (Sunsplash Records 12").

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0