Självdistansen mästare

Squiddly Ranking

En av mina absoluta favorittapes är Gemini vid Enid Anglin Center -83. Jag tror jag har påpekat det på bloggen, radion och i lla möjliga sammanhang hundratals gånger. En av anledningarna är de helt sjukt bra insatserna av samtliga deejays och kanske mest Squiddly Ranking och Michael Irie. Bland annat bådas helt sjukt roliga självdistans i texterna. Smaka på den här versen av Squiddly exempelvis;

Laaawd have mercy!
Good evening ladies and gentlemen
It's I, Squiddly Ranking, pon the mike again
Tonight seh me come fi warn all a' dem
me come fi tell it to me enemy and even me fren'
You see me, you see me go join the army
You see me, you see me go join the army
Me mus' join the army! Me mus' join the army!
Band-widdely-squiddley
Me mus' join the army!
Band-widdely-squiddley
Squiddly mus' join the army!
You know why dread locks?
Me go a bad place fi bank some money
Bad boy jook me dung and beat me badly
Seh most of all them tek the money
From that day robber tun my enemy
Me tracks up a camp fi join the army
When reach up the gate me sight a tall soljie
Him seh what is me name
I tell him Squiddly D.
Him seh »What yuh doing here?«
Me come fe join the army
Him seh »No maga bwai you too damn skinny
Yuh eye them big like them ten cent cookie
You have two teeth long like fi Barney«
Him seh me head shaped like them world war chimme
And most of all me look too trigger happy
Him nuh want no bang belly bwai inna army
When him measure me chest, measure me hip
When him reach a me foot him seh dem favour drum stick
Him seh Squiddly »Bwoi yuh betta go home!
You no have jawbone fi blow saxophone
So when yuh eat the fish be careful of the bone«
David kill Goliath with a sling and a stone.
And Samson kill the Philistene with donkey Jawbone
Me seh me throw away the scissors and me dash weh the comb
Cah dis ya deejay come fi mash down rome.
Cah me mus' join the army!
Well watcha man!

Tidigare på dansen har Michael Irie berättat om sitt slaka tillkortakommande när han skulle bli intim med sin tjej för första gången. Barnsligt, smått vulgärt och framför allt helt i min smak.

Squiddly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0